فومن | حضور مسئولین سپاه پاسداران فومن در اداره بهزیستی شهرستان فومن

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی؛ سرهنگ‌ محسن جعفری فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فومن به همراه فرمانده بسیج ادارات و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران طی حضور در اداره بهزیستی شهرستان فومن با فیروزه شاهنظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن،عباس امام پناهی مسول روابط عمومی بهزیستی گیلان و سایر کارکنان اداره بهزیستی فومن دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ فیروزه شاهنظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته بهزیستی به تشریح بخشی از فعالیت های بهزیستی شهرستان پرداخت و گزارش جامعی از واحدهای توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی و اشتغال و اورژانس اجتماعی ارائه نمود.

وی در ادامه حضور در عرصه‌های مختلف جهت محرومیت‌ زدایی را رمز موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.

 سرهنگ جعفری فرمانده سپاه شهرستان فومن نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر می توانند خدمت رسان اقشار آسیب زده جامعه باشند و به شهروندان  خدمات ارزنده ای ارائه نمایند.

سرهنگ جعفری  ادامه داد: در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین خدمت رسانی به جامعه هدف ، شاهد تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و بهزیستی هستیم که وظیفه ذاتی ما است و آماده افزایش تعاملات بین این دو مجموعه هستیم.

کد خبر 85215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد